25 Ağustos 2011 Perşembe

Al Bi De Burdan YAK!

Bugün güne başlarken hatat dün geceden yarın Cuma havasındaydım ama Cuma'nın gelişi taa çarşambadan belli olmaz işte...

Sabah geç kalktım (uyanamadım) dedim tamam güne bak sen şimdi, sözde UEFA'nın açıklaması TFF'nin kararı hoop Fenerbahçe şampiyonlar ligine gitmiyor sebep ŞİKE varv ŞİKE, evet HAKİKATTEN ŞİKE var bu işte! E tamam olabilir ŞİKE yapılmışsa Şampiyonlar ligine de gitmeyelim kabul yahu o zaman neden fikstürün belirlendiği bugün (UEFA kararının açıklandığı gün) Fenerbahçe Süper Lig'den düşürülmüyor.
ŞAKA ŞAKA, şaka mı Şike mi karar verin!

Bir Fenerbahçe taraftarı olarak Fenerbahçenin bu lig'den düşürülmesini istiyorum!
Neyse tam yatışıyorum derken hoop milliyet'te şıpıdık haber LYS sonuçları analizi, eyvallah gerekli birşey ama SONUÇ;

Adıyaman Üniversitesi Fizik
Ahi Evran Üniversitesi Fizik
Amasya Üniversitesi Fizik
Niğde Üniversitesi Fizik hiç tercih edilmemiş!

Neden edilmemişler acaba çok ilginç? Aslında tüm fizik mezunları iyi çocuklar, hepsinin işi gücü var! Tamam madem ilgi yok bu bölümlere KAPATALIM gitsin! Sanki ülkenin fiziğe ihtiyacı var. Şike mi var bu işte, yok ya ne alakası var...

Temel Bİlimler gereksiz sanırım ondan, bu tercih edilmezliği bu bölümlerin, e madem istenmiyor KAPATALIM!

Grup Vitamin'in bir şarkısında Elleri göreyim elleri diyordu, bir tanesinde de ellere var ama bize yok di mi! diyordu.

Heh işte ELLER Ay'a gider biz ilgisizlikten kapatırız :)

Ne alakası var di mi benimki de laf şimdi, Fizikçilerin ne işi var Ay'da. AY AY AY AY!

Sekizi profesör, 33 öğretim görevlisi var, öğrenci yok! Halbukî herşey tamam http://bit.ly/oXdIkt

Ama bütün olay Teomandan sonra Steve de sektörü bırakmasından ötürü...

Sevgi ve Saygıyla

Hiç yorum yok: